Despre ghimbir si calitatile lui

Ad Blocker Detected

Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker.

Aceasta planta este originara din sud-estul Asiei si se foloseste cu succes in alimentatie si terapie.

Ghimbirul contine 3% uleiuri esentiale,cu aroma specifica de condimente,recunoscute pentru stimularea digestiei si curatirea organismului de toxine.

Are actiune antiimflamatorie,ajuta impotriva balonarii,este un bun diuretic.

Ceaiul din ghimbir ajuta la indepartarea senzatiilor de voma sau a raului de mare.

Radacina de ghimbir se gaseste in supermarketuri si poate fi folosita la fripturi sau la prepararea ceaiului.Trebuie pastrata la frigider iar atunci cand o cumparam,sa avem grija sa fie tare,nu moale.

Ghimbirul contine si sodiu,magneziu,vitaminele A,C,E si calciu.

Poate fi considerat si un antibiotic natural,deoarece contribuie la combaterea tusei,virozei,gripei.

Pretul unei radacini de ghimbir este de 3-4 roni.

Nu se cunosc contraindicatii,daca este consumat in cantitati mici.

Este puternic condimentat si trebuie folosit cu prudenta.

Modul de preparare este asemanator celorlate legume,adica:se taie o bucatica,se spala si apoi se da prin razatoare fina.Se presara in mancaruri iar ceaiul se face prin fierberea apei in care se adauga o lingurita rasa de ghimbir.

Sunt foarte multe retete pe internet,referitoare la modul de preparare al ghimbirului.

Ce trebuie sa stii despre calorii?

Acum exista calculator de calorii,care-ti pot spune exact cate calorii contine fiecare produs in parte.

De asemeni,gasim tabele de calorii la toate curele de slabire,dar si pentru diabetici.

Caloriile negative sunt cele care topesc foarte repede grasimile din organism si dintre legume enumeram:ceapa ,morcovi,telina,sfecla,ridiche neagra,fasole verde,iar dintre fructe:lamaie,portocale,ananas,afine,grapefruit,mere.Mentionam ca,prin consumul de fructe si legume,mai ales salatele,se obtin cele mai putine calorii,motiv pentru care ele nu trebuie sa lipseaca in reglarea balantei calorice a zilei.Daca consumi carne de maximum marimea unei palme,consuma alaturi si o salata,pentru a te simti satul si a nu depasi norma calorica zilnica.

Atentie mare la caloriile din paine,mai ales cea alba.

Elimina din alimentatie: dulciurile,zaharul,pastele fainoase,mancarurile grase,prajelile,ce au foarte multe calorii si ingrasa.

Caloriile din fructe sunt mai putine  si este foarte bine ca fructele sa le mancam dimineata.

Persoanele care muncesc mai mult fizic,desigur, au nevoie de mai multe calorii.

S-a stabilit un necesar de calorii optim pe zi intre 2ooo-25oo calorii pentru barbati si 18oo-2ooo calorii pentru femei.

Numarul caloriilor dintr-un produs se estimeaza prin continutul de carbohidrati,proteine si grasimi.

Digestia lucreaza tot timpul iar caloriile acumulate in plus-in lipsa unui efort fizic sau a miscarii- se depun.

Caloriile din pizza sau  caloriile din bere si mai ales cumulul lor   duc la surplusul de greutate.

Pentru arderea caloriilor sunt multe activitati ce pot fi facute de femei:spalatul vaselor,curatenia,spalatul geamurilor,alergatul,mersul pe jos,dansul,etc.

Alegeti ce vi se potriveste cel mai bine si START in mentinerea celei mai bune forme fizice!

Leave a Reply