Greseli frecvente in optimizarea SEO

Ad Blocker Detected

Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker.

Daca sunteti proprietarul sau administratorul unui site, cu siguranta va doriti ca site-ul dumneavoastra sa fie cotat cat mai bine in clasamentele realizate de motoarele de cautare. Este foarte bine sa constientizati ca acesta nu este un lucru foarte usor de realizat. In momentul in care este nevoie ca site-ul dumneavoastra sa suporte o optimizare, sa nu uitati ca el trebuie sa apara in prima pagina a motoarelor de cautare. Acest lucru inseamna ca site-ul va fi vizitat de utilizatori care cauta informatii despre expresia pe care ati optimizat site-ul. Din acest motiv, trebuie sa tineti cont ca site-ul sa-l faceti pentru utilizator si nu pentru motoarele de cautare. Daca nu faceti acest lucru, este putin probabil ca traficul catre site-ul dumneavoastra sa creasca.

SEO a devenit, in ziua de astazi, o adevarata afacere si, din dorinta obtinerii unui venit cat mai bun,  pot aparea o serie de greseli in acest proces de optimizare pentru browserele de cautare.

Dupa cum am mai spus, este vital sa folositi cuvinte cheie foarte sugestive, cu un inteles larg care sa fie  specifice pentru continutul site-ului dumneavoastra. Aceste cuvinte cheie (pot fi chiar si expresii) trebuie sa fie raspandite in tot continutul site-ului si, astfel, acesta va aparea cat mai sus in rezultatele afisate de motoarele de cautare pentru aceste cuvinte. Una dintre marile greseli a SEO  este ca anumite site-uri nu utilizeaza aceste cuvinte cheie de mai multe ori in continutul lor sau aceste cuvinte cheie nu au nicio treaba cu specificul site-ului respectiv, fapt ce, cu siguranta, va impiedica prezenta acestor site-uri in varful ierarhiei realizate de motoarele de cautare.

Nu este suficient sa va creati un site si sa il postati pe Internet, dupa care sa asteptati ca acesta sa produca bani. Continutul site-ului dumneavoastra trebuie actualizat sau modificat destul de frecvent (o data pe luna) pentru ca algoritmii folositi de browsere sa ii atribuie site-ului o cota buna. Daca site-ul dumneavoastra nu are un continut relevant si de actualitate nu are cum sa castige trafic.

Nu neglijati importanta titlurilor sau etichetelor. Trebuie sa profitati de ajutorul pe care vi-l pot oferi tag-urile, deoarece acestea sunt  foarte eficiente in SEO. Faceti tot posibilul sa inserati cuvinte cheie in titluri, pentru a va bucura de cati mai multi vizitatori.

In momentul in care vreti sa va optimizati site-ul, fiti foarte atent la modul de organizare al acestuia. Daca va fi greu de navigat pe el, cu siguranta afacerea dumneavoastra va fi un dezastru. Oricine acceseza site-ul respectiv trebuie sa gaseasca foarte usor informatia de care are nevoie, in caz contrar existand tendinta de a da click in alta parte. Tot datorita dezordinii dintr-un site, algoritmii motoarelor de cautare nu pot aprecia in mod corect site-ul respectiv, caz in care indexarea este imposibila.

Leave a Reply